Monday 21 March 2011

AgAiN !! My NeW BlOggg :)

:) I don't know how to start this....

Guys, actually i'm so nervous. Dalam masa yang sama rasa xsabar pun ada jugak.. Esok, March 23th, Spm kuar.. Yay.. Berakhirnya penantian sebagai bekas candidate SPM 2010.. 

This morning, aku just menge'mop' lantai balkoni luar yang berdekatan gn bilit abg ku.. wah.. nunjok rajin.. p ya la tek..gua mana tahan lasak.. itu saja gua mampu buat. itu pun dah sakit blakang ni..ahaha.. :)
By the way, aku da 2 blog before this but aku lupak password..again and again,,


{ I freaking love leopard}-it's me <3

So guys, welcome yah for those who read this. Appreciate it very freaking much :D

Now, aku mok chow.. lunch tek..because cita korea dah hbis..ahaha.. Anyway for yang ambik SPM 2010 esok,..Chaiyok..Gambattenei..:P
Tak org dapat ya :) See ya.. Peace.. Gua mana tahan lasak :P

No comments:

Post a Comment