Friday 28 October 2011

Should I apologize ?

Should I apologize ? Yes. I'm not disciplined enough to maintain my blog though. Nah, it's okay. I'll try my best to make it looks good and have the owner. Lol. Well, I guess the DP is cute enough. Never think of changing it.

Well, Qibah jangan cakap banyak okay ? :P Haha. Time writing my blog, ada jak disturbance :P :P :P :P :P Mok angkat baju dari ampaian la, mandik la... Well, actually just want to express my feeling right now. Like seriously, I did miss my parents. Dah xda mood nak balik rumah sebab got no parents at home. Bukan apa, rasa alone and what ? RASA SHIT. Haha :D :D ** Kantoi aku mun abang baca this blog :P :P Sorry bro.

 By the way, Qibah will try to maintain writing on blog la. Haha. Sometimes, ntah rasa malas and sometimes I feel like theres something in the world you don't have to tell other people. Its just for you and your heart. That's it. Jadi, conclusion nya, sangat banyak yang Qibah simpan dalam hati. *** Al maklumlah jaga hati boyfriend. Huaaaaaa. Ngan boyfriend, sik pat salah padah bro ! Haha :D :D

Minggu depan study week. Even though Qibah seorang yang penidor, ***Bukan peniduri okay ?? , tapi Qibah will try the best utnuk stay awake. Haha. For me, Biology is easy asalkan ada baca. Time exam, even you confused or what, at least you say this word " Eh, cam pernah baca.. " haha. But if you nang sik tauk langsung, pa boleh buat la nak ? :P :P So for Chemistry, exercises yang banyak yang penting. :) PRACTICE MAKES PERFECT :D But uhm. Terlalu banyak la yang ada dalam slides lectures yang Qibah rasa,much better Qibah baca buku Biology Campbell ya. ** Pergh ! Ayat !!

For Mathematics, Qibah rasa Qibah boleh score A. InsyaAllah. QIbah try for my own sake. And xlupak my lecturer yang cute . Haha. He's awesome. Sangat awesome. Even Qibah terasa bila nya mitak Qibah pun Oreo.*** Xselamat Oreo aku. Haha  Well, just kidding :) :)

And for English, ahh. Unpredictable. Malas mok jamin apa2 :) Oh well, Qibah rasa Qibah perlu mandik. Hahaha.  Omg omg. Before i forgotten.. HAPPY BIRTHDAY TO MY BELOVED BFF !!!! :D :D

Ader,, aku ada pantun pakei kau..

Kau tauk sik aku sayang kau, Ader ?
happy Birthday.

Hahahahahahahhhahahahhahaha. Seriously, I love you mate. Nikah jemput aku. Awal gilak ka wish ? SIk nak ? Okay la tok. Aku maju ke depan :P :P :P

Okay bye. Qibah, gadistaktahanlasak nak duduk depan laptop lama2 :)

LATER :)

No comments:

Post a Comment