Monday 31 October 2011

OH EM GEE. K-POP ?

Hello.
Hell hell hell hell. Hell ? Panas. Okay. Semua orang tauk ya ! Dan aku rasa cam dalam hell sebab kepanasan dalam bilit tok dan aku rasa hell sebab time aku mandik tadi tang da jak sik da aik kat blok tok. Tuii ! Siyes sa hell jak. So, aku decided aku balit esok.Sejok sikit. Da kit rasa kat paradise. Hmm. Okay. I got no interesting stories to tell. Just tulis blog because my brain memang dah saturated macam carbon carbon single bond yang susah nak terimak apa2 gik untuk react. CEY ! Tadik I was going to CAIS. OH EM GEE !! i was so exhausted. Ulang alik g White House. First2 ya gi because I just wanted to submit my lab report then I got some questions regarding Chemistry and aku patah balik kot !!! :'( But it's okay for me as long as aku wasting my time for belajar and not berbual and lepakking again. So then, I studied about hydrocarbon alkane alkene. Hm. Best tapi aku rather baca notes form 5 dolok because lebih mudah. Aku just ambik simple balit bilit tadik, terus bukak note form 5. ! Yah gik sa. 

Hmmm. And hari tok ada orang padah " Qibah, kau ni garang la .." Hello , sejak bila pulak aku lembut ??! Kesah pulak aku ? haha. Hello bro, Ive never been a benign girl okay. Im proud of myself. I am who I am. Ingat orang lembut ya selamak2 nya lembut ka ? Please, mun sidak sakit hati or dendam, pedih gik dari aku yang bising tok =.= "  ***Serioustalking!! By the way, semalam hari apa ?? haha. Ahad ? Ahad aku got nothing special la mate. Just tengah hari ya aku lunch beli makanan kat Cafe and for the evening, ada orang belanja ABC.. Untungla~~ haha. Then aku jumpa abang kandung aku. Pergh. Soalan cepumas nya tanyak marek " Sis, you got money ka ? " Aku jawab la, " Hm. Ada.." Paloiiiii bebena. aku sepatutnya jawab "XDA LA BRO. MINTAK ? " Haha. Adeh adeh. Tok buk adik yang baik. Bena bha. Dalam purse aku ada RM 40 jak time ya. Kira sikda suit la ya nak ? Mok makan bha . Tapi esok aku sik perlu bingong la because balit umah time dinner. Duduk sini BOSAN. Haha. Mok jalan sikit pakei tudung. HUH. Dah cam sik ikhlas dah aku bertudung. Bukan apa, leceh sioooot. ! :O

Hm. Pa gik ha ? Owk. Tadik aku bengang. Lapar bha. Xda teman mok makan. Dah la tersalah anta message ajak orang makan. Org lain gik kenak. Haha. Okay okay. Tadik makan kat KWALI. Makan ayam penyet gn teh c special. Hm. Okay la. Okay aku ya means sedaaaap la. Haha. beshhh gilak then kamek org pergi ke airport . Polah pa ? Hantar ku gi Singapore. haha. Xdala. Saja singgah McD. Tiniey belanja McFlurry. Aku makan yang Milo. Sha, oreo. Lily pun Milo kedak aku. Arif gn Zul n Tini aku sik pasti. Cornetto kali. Hm. Tiniey la belanja suma ya. Haha. mek org tauk makan jak ! Thanks Tiniey :) :) :) :) Love you ... Yer. Dah ada org belanja buk love you .. Haha. <3 Eceh ! Dah ya balit la. And then bermulalah aku menjemurkan dirik ke WHITE HOUSE. Aku rasa dah habis ku ngerepak.. Lol

Okay tadik makan burger jak then lepakking di bilik ZILA !! Haha. Best siooot. Aku denagr sikit lagu korea dari phone Zila. Nang kpop bena kawan ku tok. Sik pat diselamatkan gik. Sorry Zila. hahahahaha :D :D :D Tadik aku gi koop then kakak ya padah, " Alih barang atas ya. Miak nak beli aiskrim 20 sen ya ! " Hahahahahahhahahah. Serius aku perey. Aku la yang nya maksudkan ya. Woah. perli nampak. Hahaha. Perey habis ku tadik. Memang bena pun. Aku suka makan aiskrim 20 sen ya. Murah bah.. Well, aku sik pandei makan benda mahal2 kedak aiskrim cornetto and kitkat ya. Heheehe. Bah, dah la. Mok baca bab DNA tok eh.. Kaykaykay. Bye.. Sik tahan la mok nulis time tengah kepanasan and penasaran tok. Tweeeehi. :D :D Bye ! See ya <3

LATER :D

No comments:

Post a Comment