Monday 14 November 2011

Yesterday ..

Hello. 


I just tried to put a music to my blog and I don't even know whether it's working or not. I don't know yes I don't. LOL. Ugh maybe I need to surf a lot of sites regarding BLOG. Nah, I don't have to time to do that. I'd rather be on youtube. :)


So, refer back to my topic for today. When I recalled back about what was happening yesterday, I will LMFAO ROFL ! Very funny tho ! Hold on . Hahahahahahahhahahahahhahahaa. Okay I'm done laughing.
I was hanging out with Fafa aka Faraheiyn, Izzan ( my best cousin ) , and Azreen ( Fafa's friend ). Oh well suddenly I feel that I used to talk in Sarawak for my blog so , wa klaka Sarawak la kay ? Haha. Much easier.Cerita nya camtok.....


Hari marek, aku boring gila dudok di rumah jak nak. Tetiba Fafa ajak kuar jadi I go on jak la. Kebetulan my cousin ada di rumah I time ya jadi I pun ajak la nya sekali nak. Xbest juak mun sikit gilak orng pergi makan. So, dijadikan cerita tek.. Fafa pinjam kereta sewa pakei lesen adalah sorang kawan ompuan ku tok tek. Tapi nak, hahahahahhaah Fafa pun xda lesen and tetiba jak dah Fafa sampei rumah aku, orang pun kereta sewa ya kol nya suruh hantar balit kereta ya sebab Fafa kantoi xda lesen and pakei lesen orang and guess what ? KAWAN PALAT. Hahaha. Aku mok perey oh. Kenak la otak nya best gilak pandei memalat. So, terpaksa la Fafa pinjam kereta sewa lain. Kereta Wira. Kereta Wira yang first aku kuar gn Fafa terus Farid warned Fafa xboh mbak laju gilak. Aku perey jak la. :D So, dijadikan cerita tek.. Rindok la ati kuar. Tapi nak tetiba atang depan Jay & Jay retaurant, alu keta ya cam nyungguk.. Tauk sik kau nyungguk ya apa ? Aku pun sik tauk. Haha. Dah ya Fafa sipek, pergi tepi jeraya. Dah ya tetiba kereta ya berenti dikpun. And guess what ? Kereta ya berhenti exactly DEPAN SIMPANG MASOK PETRONAS. Hahaha. Nak nyuroh ku perey, kereta ya abis minyak. tang tauk2 jak. Aku la tolong tolak kereta ya and other 3 guys. Hahahah. Champion dow aku !


Ya jak la cita ku tek. Malas nak panjang2. Kelak la... :P :P 


Okay bye. Love you <3

No comments:

Post a Comment